Sony LSPX-S3 zilver, transparant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony LSPX-S3 zilver, transparant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

K.Geluk 19-11-2021

Prachtig design en mooi helder geluid

De Sony LSPX-S3 heeft een prachtig design, verassend mooi geluid en sfeervol licht.
Via de de app Music Center kan je alles ontzettend makkelijk regelen, geluid, licht of zelfs kaarslicht aanzetten voor extra sfeer. Ik heb de box zelf met Bluetooth verbonden zodat je makkelijk muziek kan afspelen of zelfs een telefoon gesprek aan kan nemen.

Er komt mooi helder geluid uit en is het echt een plaatje, enige minpunt is dat ik de prijs wel erg hoog vindt.

Pluspunten

• Geluid
  • Sfeervol verlichting

Minpunten

• prijs

DaantjeDee 02-11-2021

Mooi, sfeervolle box

Deze Sony LSPX-S3 is een verrassende muziekbox met sfeervol licht.
Er komt een goed, helder geluid uit en via de app is alles heel gemakkelijk te regelen inclusief het licht.
Ik heb hem verbonden via Bluetooth met Spotify en heb hierbij geen enkele problemen ervaren.
Opladen gaat snel en gemakkelijk.
Ik vind het een leuk hebbeding, al is de prijs wel echt wat hoog.

Pluspunten

• Sfeervol
  • Makkelijk in gebruik
  • Via app fijne bediening

Minpunten

• Duur

l***@m****** 30-10-2021

Jammer genoeg niet smart, maar wel erg leuk

Dit is een erg leuke speaker die ik mocht testen van de reviewclub. Hij is bescheiden van formaat maar het geluid is verrassend goed (voor een niet al te grote ruimte). De accu gaat erg lang mee en dat is prettig. Opladen duurt ook niet heel lang. Het lampje is een leuke toevoeging, maar niet super helder en de verschillende standen zijn niet heel duidelijk te onderscheiden. Als je genoeg geld hebt om er 2 of meer te kopen, kun je ze koppelen en ik denk dat je dan echt een leuk effect hebt. De speaker stuurt inderdaad het geluid alle kanten op dus je kunt hem leuk op de salontafel zetten. Ik heb hem ook voor de grap aan mijn TV gekoppeld, maar dat was geen succes, voor films is het geluid niet geschikt. Ook de tafel trilt en beetje. Er zit een Bass boost functie in de Sony app, maar verder helemaal geen equalizer, dat had ik wel verwacht voor deze prijs. Maar het geluid is mooi en hij ziet er heel leuk uit.

Pluspunten

• goed geluid
  • goede accu
  • mooi uiterlijk
  • surround effect

Minpunten

• slechte app
  • geen equalizer
  • niet smart

Linda 28-10-2021

Voor een glashelder geluid!

De luidspreker heeft een heel stijlvol, strak uiterlijk. Dat moet wel bij je inrichting passen, in ons huis vind ik het iets te strak qua vormgeving. De bijgeleverde handleiding is duidelijk en praktisch. Over het geluid van deze speaker ben ik heel tevreden, heel helder en prettig geluid. De lichteffecten zijn leuk en sfeervol hoewel ik het kaarslicht effect wat minder vind. Je hoeft de luidspreker niet vaak op te laden. De app die je erbij kunt gebruiken werkt prima, ideaal om de luidspreker met deze app te bedienen.

Pluspunten

• geluid
  • uiterlijk

Gina 26-10-2021

Gave speaker en sfeerlamp in één!

Ik heb de Sony speaker nu 2 weken getest en vind het echt een gaaf ding. Het geluid is erg goed en de speaker is echt een sieraad voor mijn woonkamer. De speaker geeft heel sfeervol licht, net alsof je een kaars aan heb staan. Ook kan je het licht laten meegaan op de beat van de muziek, heel gaaf. Met de app van Sony kan je de speaker heel makkelijk bedienen en koppelen aan andere speakers .
Wanneer ik thuis kom, verbind met telefoon automatisch met de speaker, dit vind ik geen probleem, is eigenlijk wel handig.
Ik heb er ook al een aantal keer mijn telefoon mee opgenomen, ook dit gaat prima.
De batterij gaat trouwens ook erg lang mee, ben de speaker wel eens vergeten uit te zetten wanneer ik naar bed ging, en toen ik 's ochtends opstond brandde het lichtje nog, terwijl de speaker al de hele. dag aangestaan had.
Over het geluid, ben ik ook erg tevreden, hij geeft een lekker beat en klinkt heel helder. Al met al vind ik het een echte leuke gadget. Een goede speaker en sfeerlamp in één!

Pluspunten

• Geluid
  • Sfeerlicht

Minpunten

• Prijs

Chantal1989 21-10-2021

Toppertje

Ik gebruik de Sony LSPX-S3 nu ongeveer 1,5 week en ik vind het echt een topspeaker! Wat een geluid komt er uit. Daar was ik even door verrast! Lekkere bass ook door de Bass-boost modus. Daarnaast ziet de speaker er ook nog eens heel tof uit. Wat ik vooral heel leuk vind is dat je een lampje aan kunt doen waardoor het een kaarsje lijkt. Ook kan het lampje op de beat meebewegen. De batterij gaat lekker lang mee, ik laat 'm zelfs de hele dag op standby staan en dan hoef ik 'm maar heel weinig op te laden. Wat ook tof is is dat je de speaker via een app kunt besturen, lekker lui vanaf de bank. Enige minpuntje dat ik kan noemen is dat als ik via de speaker bel dat mensen aan de andere kan van de lijn zichzelf horen. Dat is wel vervelend.

Pluspunten

• Super goed geluid
  • Leuk design

Minpunten

• echo bij het bellen

Toon1964 19-10-2021

verrassend mooi, veelzijdig in gebruik

Ik heb de Sony luidspreker nu een week in gebruik.
Allereerst is het een feest om dit product uit te pakken. Het voelt als een cadeautje dat heel netjes ingepakt is (incl. poetsdoekje voor het glas).
En dan staat hij op de sidetabe. Ja, ik vind hem heel mooi, maar had ook wel iets van wat kan hij allemaal.
Allereerst het geluid. De Advanced Vertical Drive-technologie maakt dat je eigenlijk niet merkt dat het geluid uit dit kleine apparaatje komt. Ik verwacht dat er voor het geld dat deze Sony kost betere luidsprekers zijn, maar zeker niet in dit design. Het blijft natuurlijk persoonlijk of je hem mooi vindt.
Het leuke is dat iedereen die op visite komt wil weten wat het is. Je ziet deze Sony niet zo vaak.
Het mooiste vind ik de verlichting. Je kunt hem in de kaarslicht stand gebruiken, op de maat van de muziek of gewoon als lampje. Zeer sfeervol. Ik vind dit wel het mooiste aan het apparaat. De bediening kan via de Sony zelf (met echt een geweldige tiptoets bediening voor de lamp, incl. helderheid regeling.
De app kende ik al ivm met mij hoofdtelefoon van Sony. De luidspreker werkt naadloos hiermee samen.
Wel even opletten dat je hem uitzet als je hem bijvoorbeeld een dag niet gebruikt. De gebruiksduur is lang, maar hij verbruikt ook de accu als hij op stand-by staat.
En nog even het design. ALs je de Sony op een mooie plek wegzet, dan is het een sieraad in je woonkamer of voor op jouw kantoor. Het is geen apparaat dat je echt mee gaat nemen.
Eigenlijk een design luidspreker met prachtige lichteffecten, die heer sfeervol zijn.

Pluspunten

• lichteffecten
  • design
  • geluid
  • bediening (app en op het apparaat zelf)
  • jaloerse bezoekers :-)

Minpunten

• je neemt hem niet snel mee

i********@h********** 19-10-2021

Sfeervolle box met goede geluidservaring

Sfeervolle, gebruiksvriendelijke box met kwalitatief goed geluid. Met bas boost aan top ervaring. Makkelijk te installeren en in te stellen via de Sony app. De verlichting is sfeervol, bij voorkeur de kaarslicht stand. De box staat ook mooi in het interieur. Voor optimale geluidservaring is de box te koppelen met andere geluidsapparatuur. Als ik een minpunt moet opnoemen dan is dat de prijs.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Sfeervol licht
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Prijs